torstai 23. elokuuta 2012

Mainos: Rokkaako verkkobrändisi? -seminaari

Tämä aihe ei liity kirjoihin, mutta bloggaamiseen kylläkin! Olen mukana Havis Amandan Nuorkauppakamarin toiminnassa ja järjestämme keskiviikkona 14.11. Rokkaako verkkobrändisi? -seminaarin.


Seminaari on tarkoitettu kaikille, joita verkkosisällön mahdollisuudet kiinnostavat, mutta erityistä hyötyä seminaarista on esimerkiksi yrittäjille, uutta työtä kaipaaville tai vaikkapa jonkun harrastuksen aktiiveille. Ohjelmassa on sekä käytännönläheistä koulutusta että verkkobrändin luomisessa onnistuneiden puheenvuoroja. Mukana on myös Iron Sky -elokuvasta tuttu Timo Vuorensola!

Miksi minä olen tästä innostunut? No siksi, että vuosien bloggaamisharrastuksen myötä olen huomannut, kuinka paljon hyötyä verkkoharrastuksesta on. Vaikka harrastan bloggausta omaksi ilokseni, olen hyötynyt blogikokemuksesta todella paljon. Ammattitaito on kehittynyt, olen verkostoitunut todella monien ihmisten kanssa ja esimerkiksi työhön liittyvissä koulutustilaisuuksissa olen huomannut olevani harrastuksen ansiosta paremmin kärryillä verkkoviestintään liittyvissä asioissa kuin moni muu. Ja kun googletan omaa nimeäni, tulee osumia yli 7600 kappaletta - pääosin itse tuottamaani sisältöä.

Seminaarin kotisivu ja ilmoittautumisohjeet löytyvät Havis Amandan sivuilta ja tapahtuman kuulumisia seurataan Facebook-ryhmässä. Kun ilmoittautuu 31.8. mennessä, pääsee mukaan edullisella 37 euron hinnalla!

Jos tunnet jonkun, joka mielestäsi hyötyisi verkko-osaamisesta, vinkkaa ihmeessä seminaarista hänelle! Ja Facebook-ryhmässä on helppo kutsua omasta Fb-kaveripiiristä sopivat ihmiset mukaan tapahtumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti